Методична робота
АНАЛІЗ
методичної роботи за 2023-2024 н.р.
НАКАЗ
№127-к/тр від 10.10.2024
"Про затвердження списків педагогічних працівників
ДНЗ «Інгулецький ПЛ» на участь в атестації
в 2024-2025 н.р."
НАКАЗ
№110-к/тр від 02.09.2024
"Про склад атестаційної комісії та проведення
атестації педагогічних працівників
ДНЗ «Інгулецький ПЛ» в 2025 році"
ГРАФІК РОБОТИ
АТЕСТАЦІЙНОЇ КОМІСІЇ
на 2024/2025 н.р.
ДНЗ «Інгулецький професійний ліцей»
НАКАЗ
№19-к/тр від 29.03.2024
"Про результати атестації педагогічних працівників
ДНЗ «Інгулецький ПЛ» у 2024 році"
Аналіз методичної роботи за І семестр 2023-2024 н.р.
План роботи метод кабінету 2023-2024
МЕТОДИЧНА РОБОТА ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ЛІЦЕЮ
Ефективність навчально-виховального процесу в професійно-технічному навчальному закладі в значній мірі визначається високим рівнем організації навчально-методичної роботи,в комплексі завдань якої найголовнішим є:
-
Удосконалення змісту,форм і методів навчання і виховання;
-
Підвищення педагогічної кваліфікації і професійної компетентності педагогічних працівників;
-
Забезпечення єдності-навчання і виховання,органічного взаємозв’язку загальноосвітньої і професійної підготовки учнів;
-
Вивчення,узагальнення і впровадження в навчально-виховний процес передового досвіду,педагогічних новацій.
До змісту,організації та керівництва методичною роботою в ліцеї висуваються такі головні вимоги,що випливають з основних завдань,які стоять перед системою профтехосвіти в цілому:
По-перше, - це науковість. В навчальному закладі добре розуміють,що методична робота може дати ефект лише у тому випадку, якщо вона проводиться на науковій основі, спирається на досягнення педагогічної науки і передової практики в галузі дидактики, теорії виховання. Вимога науковості передбачає систематичне вдосконалення педагогічними працівниками своїх знань з педагогіки, психології, методики, а також знань і вмінь зі своєї спеціальності.
По-друге, цілеспрямованість і систематичність. Ця вимога означає вибір головного напряму у вирішенні методичних завдань, конкретної мети в роботі педагогічного колективу щодо вдосконалення навчально-виховного процесу; чітке з’ясування і обґрунтовування конкретної методичної мети; визначення шляхів і засобів її досягнення на певний конкретний час і на перспективу.
По-третє, творча спрямованість у методичній роботі. Методична робота в училищі має ґрунтуватися на творчому, активному, новаторському пошуку шляхів і засобів її удосконалення, відсутності штампу, застиглої форми, стандарту. В той же час в ній мають зберігатися кращі традиції та напрацьований досвід.
І нарешті, дієвість методичної роботи, яка визначається якістю навчання і виховання учнів, глибиною і міцністю їх знань, моральними якостями учнів, їх підготовленістю до праці і життя.